FF: Dissidia interview + info

10. května 2009 v 13:41 | Peetra |  Novinky
Server "finalfantasyunion" vyzpovídal režiséra hry Takeshi Arakawu a producenta Yoshinori Kitase ohledně podrobností spojené s vydáním titulu Final fantasy Dissidia v USA a EU. Na začátek ovšem něco ke hře samotné. Slovo "Dissidia" pochází z latiny a znamená "konflikt", "nesouhlas", což perfektně vysvětluje, co bude hlavní náplní hry. Dvě strany, dobro a zlo se utkají v ultimátním souboji. Hru vytvářeli tvůrci ságy Kingdom hearts, čili arény i akce se dosti podobá tomu, co známe z Kingdom hearts, ale s mnohem větším prostorem k manévrování, který budete potřebovat v boji. Všichni bojovníci mají HP kolonku, ale stejně tak mají tzv. body "statečnosti" BP, které taky ubývají a přibývají, jelikož je pomocí "kolečkového" útoku můžete soupeři ukrást, a tím získat převahu a následovně bušit útoky, jež budou zase ubírat HP. Při manévrování po rozlehlé ploše vám indikátor stále ukazuje pozici protivníka, takže se nestane, že byste se zamotali a ztratili ho. Když chcete útočit, tak pomocí levého tlačítka zaměříte protihráče a locknete se na něj. Bojovníci budou mít též možnost vyvolat si na pomoc silné Summony. Jsou zde i tzv. EX útoky, podobné "limit break" technikám, spouštějící výpady ničivé povahy. Hra má svou vlastní příběhovou kampaň, při níž se pohybujete na deskovém podkladu prostřednictvím "Destiny" bodů a bojujete s FF postavičkami výměnou za zkušenosti, z kterých si budete moci upravovat svou postavu. Tak to by bylo k obecnému infu a v novince podrobnosti z interview.
DISIDIAAAAAAAAAAA__D_by_Ruiizu_chan.jpg dissidia- zidane tidus squall and sephiroth image by love_for_kuja

- do hry se neplánuje stahovatelný obsah, ačkoli každá verze hry bude obsahovat skryté kódy, pomocí nichž odemknete bonusy, nové postavy, apod. US, EU i Jap. verze mají různé kódy, takže nejsou regionálně přenositelné
- hlavní možnosti multiplayeru budou v Ad-hoc módu
- i když (zatím) nejsou online zápasy, jsou zde jiné online věci jako mazlíček Chocobo, který za vás bude hledat poklady, zatímco vy hrajete nebo speciální místnost, v níž si můžete s přáteli vyměňovat předměty vyhrané ve story módu
- čísla prodeje hry v Evropě a USA rozhodnou, jestli bude pokračování, protože nápady na příběh i vylepšení jistě už jsou
- důvody zpoždění zámořských verzí jsou jednak lokalizace příběhové části a druhak přidání jistých úprav a vylepšení oproti japonské verzi
- změny jako- přidán Arcade mód; tutorial zkrácen z hodiny na 10 minut; nové schopnosti a pohyby pro postavy, stejně jakovyvážení síly a slabin jednotlivých bojovníků; v zámořských verzích se také objeví nové postavy, které v japonské nejsou, ovšem spíše prostřednictvím extra cut-scén
- hra vyjde v létě v USA a na podzim v EU
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Máš doma PS3??

Ano
Ne

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.